MESAJUL DE SALUT LA ÎNCEPUT DE DRUM…

ACEST BLOG NOU  A FOST CONCEPUT DIN MOTIVUL DE A ACOPERI UN GOL INFORMAŢIONAL, DUPĂ ÎNCERCAREA MEA DE A SOLUŢIONA  UN SUPORT FINANCIAR PENTRU EDITAREA UNEI MONOGRAFII A SATULUI JEVRENI, CRIULENI CU FOSTII PRIMARI DIN SATUL MEU DE BAŞTINĂ…

Satul Jevreni este locul unde m-am născut, unde am copilărit, unde am mers pentru prima dată la şcoală…Satul Jevreni este prima mea fereastră în cunoaşterea lumii si legităţilor societăţii umane, dar şi nedreptăţile care se pare că nu mai au sfârşit…

Sunt istoric-arhivist şi publicist şi am un potential profesional informaţional solid pentru a pregăti şi posta pe acest Blog materiale cu caracter istoric, cultural, social-politic si  spirituale. Fac acest lucru binevol şi fără vre-o cointeresare materială, fac acest lucru pentru colegii mei de clasă, pentru consătenii şi copiii lor pentru a contribui la educaţia tinerei generaţii în spiritul dragostei de Ţara şi Neam, a dragostei faţă de glia strămoşească, a dragostei faţă de credinţa noastră ortodoxă, a dragostei faţă de limba noastră românească, faţă de istoria noastră milenară de pe aceste locuri româneşti. Aşa să ne ajute Dumnezeu !

Al Dumneavoastră, Alexandru Moraru

VĂ INVIT ŞI PE BLOGUL MEU DE BAZĂ-SECRETELE ISTORIEI CU ALEXANDRU MORARU

                                      http://www.mazarini.wordpress.com

Despre satexceptional

istoric-arhivist si publicist, membru al Uniunii Ziariştilor Profesionişti din România, autor şi editor al multor culegeri de documente de arhivă, peste 400 articole ştiinţifice publicate în multe reviste prestigioase, cum sunt " Historia", "Magazin istoric",Analele Ştiinţifice al USM, Artemis, Literatura şi Arta etc. deţine 7 portaluri în Internet, principalul şi prestigiosul fiind Secretele istoriei cu Alexandru moraru (www.mazarini.wordpress.com)
Acest articol a fost publicat în FELICITĂRI. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la MESAJUL DE SALUT LA ÎNCEPUT DE DRUM…

  1. Pelaghia zice:

    Îmi pare foarte bine să vă revăd. Sunt Pelaghia Bunescu şi foarte mult doresc să-i transmiteţi surorii D-voastre Silvia multe, multe urări de bine şi sănătate.

Lasă un răspuns

