MARIA BOTNARU CU VERSURILE EXCEPTIONALE „LIMBA MEA – LIMBA ROMANA”

LIMBA MEA –  LIMBA ROMÂNĂ IMENSITATEA IUBIRII CU MARIA BOTNARU

Limba mea  română, limba mea de seamă,

Te-am sorbit din mamă, ca pe-o dulce hrană,

Din bunei primit-am moștenire-aleasă,

O icoană sfântă, limba mea frumoasă.

 

Nici păgânii lacomi, nici haite străine,

N-au smuls rădăcina spicelor române,

Port din lacrimi grele astăzi bucuria,

Când rostesc cu fală: „Una-i România!”

 

Câți eroi cazut-au în vecii de gheață,

Cu sânge stropită-i a gliei verdeață,

Ca să pot azi spune lumii cu mândrie:

„Mica Basarabie-i colțul României!”

 

Nu am frici de vervă și de a lor ură,

Latre ei și facă spume lungi la gură,

Am un grai distins și românul – frate,

Nu mă tem de ei, nici de a lor moarte!

 

Dacă ai o vatră, ai o parte-n lume

Și acolo este raiul pământesc,

Dacă ai un grai, ai în lume-un nume…

Sunt român de sânge, graiu-i românesc!

 

 Mi-a sădit iubirea geniul Eminescu

Și mi-a altoit-o un mare Păunescu,

A mea Țară-mumă cum să n-o râvnesc?

A ei  limbă-miere cum să n-o iubesc?

 

 31 august 2013      Maria Botnaru 

Sursa http://www.jevreni.wordpress.com

Despre satexceptional

istoric-arhivist si publicist, membru al Uniunii Ziariştilor Profesionişti din România, autor şi editor al multor culegeri de documente de arhivă, peste 400 articole ştiinţifice publicate în multe reviste prestigioase, cum sunt " Historia", "Magazin istoric",Analele Ştiinţifice al USM, Artemis, Literatura şi Arta etc. deţine 7 portaluri în Internet, principalul şi prestigiosul fiind Secretele istoriei cu Alexandru moraru (www.mazarini.wordpress.com)
Acest articol a fost publicat în FELICITĂRI, PRIETENII SATULUI JEVRENI, CRIULENI. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

